به اطلاع می رساند

پیرو بخشنامه “وزارت علوم تحقیقات و فناوری” و “ستاد ملی مبارزه با کرونا ” به دلیل شیوع سویه جدید ویروس کرونا و وضعیت ناپایدار شهر همدان کلیه کلاس های درس در مقطع “کارشناسی ارشد” در نیمسال دوم ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی به صورت “مجازی” و از طریق سامانه کلاس ها برگزار می گردد.

نوشته شده درپانزدهم بهمن ماه ۱۴۰۰


به اطلاع می رساند
با توجه به تمدید انتخاب واحد، شروع کلاس های نیمسال دوم سال ۱۴۰۰ برای کلیه مقاطع “شنبه ۱۴۰۰/۱۱/۱۶” می باشد
کلاس های مقاطع “کاردانی و کارشناسی” به صورت مجازی و مطابق نیمسال گذشته از طریق سامانه جامع کلاس ها برگزار خواهد شد

نوشته شده دردهم بهمن ماه ۱۴۰۰

به اطلاع می رساند

انتخاب واحد کلیه مقاطع و رشته های تحصیلی تا روز “یکشنبه ۱۴۰۰/۱۱/۱۰” تمدید شد
انتخاب واحد به صورت آنلاین و با مراجعه به “سامانه آموزش” امکان پذیر است
عواقب عدم انتخاب واحد بر عهده دانشجو می باشد

نوشته شده درهشتم بهمن ماه ۱۴۰۰


به اطلاع می رساند
تقویم آموزشی “نیمسال دوم ۱۴۰۰” از لینک زیر قابل دریافت است
لطفا با توجه به تاریخ های مندرج در تقویم از طریق سامانه آموزش نسبت به انتخاب واحد اقدام نمایید
لازم به ذکر است در خصوص برگزاری کلاس ها به صورت “حضوری” یا “مجازی ” تصمیمی اتخاذ نشده است و موسسه آموزش عالی گنجنامه تابع تصمیمات وزارت علوم و ستاد ملی مبارزه با کرونا می باشد

دریافت تقویم آموزشی

ورود به سامانه آموزش

آموزش انتخاب واحد در سامانه آموزش

آموزش پرداخت شهریه در سامانه آموزش

نکات مهم

– جهت فعال شدن سیستم انتخاب واحد ضروری است دانشجو شهریه خود را پرداخت نماید.
-جهت اطلاع از مبلغ شهریه هر رشته و نحوه پرداخت آن به بخش امور مالی موسسه درپروفایل شخصی خود مراجعه نمایید.
-انتخاب واحد فقط از طریق سایت اینترنتی و فقط در زمان های ذکر شده انجام می ­پذیرد و پس از آن امکان انتخاب واحد وجود ندارد.

-تمامی عواقب ناشی از عدم انتخاب واحد در زمان­های مذکور بر عهده دانشجو می­ باشد.

-پس از انتخاب واحد حتماً از تاییدیه انتخاب واحد خود پرینت گرفته و از برنامه کلاسی خود آگاه باشید.

-دانشجویانی که ۲ و یا ۳ ترم مشروط می­باشند تا مشخص شدن مجوز کمیسیون موارد خاص می ­توانند با تعهد کتبی بصورت مشروط انتخاب واحد نمایند.


از همکاری شما دانشجویان گرامی در انجام امور آموزشی سپاسگزاریم

نوشته شده در سی ام دی ماه ۱۴۰۰


به اطلاع می رساند

با توجه به تغییرات در سامانه امتحانات از این پس در آزمون های تشریحی امکان ارسال یک پاسخنامه در سامانه وجود دارد
لذا جهت ارسال چندین پاسخنامه Camscanner اپلیکیشن را نصب نمایید

آموزش استفاده از اپلیکیشن در کانال تلگرام قرار داده شده است

نوشته شده در یازدهم دی ماه ۱۴۰۰


به اطلاع می رساند

جلسه پرسش و پاسخ در خصوص امتحانات پایان نیمسال اول ۱۴۰۰ در روز  سه شنبه ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ ساعت ۱۴ در پلتفرم اسکای روم برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است با توجه به تغییرات در سامانه امتحانات، در این جلسه شرکت نمایید.
ضمنا حضور دانشجویان ورودی جدید الزامی می باشد.
عواقب عدم شرکت در جلسه بر عهده دانشجو می باشد.

دسترسی به جلسه از لینک زیر امکان پذیر می باشد:

شرکت در جلسه پرسش و پاسخ

نوشته شده در نهم دی ماه ۱۴۰۰


به اطلاع می رساند

با توجه به تصمیم هیأت رئیسه موسسه و با توجه شرایط ورود سویه جدید ویروس کرونا به کشور، امتحانات پایان‌ترم نیمسال ۱۴۰۰۱ برای دانشجویان مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی‌ ارشد به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار خواهد شد.

نحوه برگزاری امتحانات آنلاین در وب سایت موسسه در قسمت آموزش آنلاین و همچنین کانال تلگرام موسسه قرار داده شده است.
امتحانات مطابق با تقویم آموزشی از تاریخ شنبه ۱۸ دی ماه ۱۴۰۰ آغار خواهد شد.

نحوه برگزاری آزمون ها در سامانه امتحانات

نحوه پرداخت شهریه دانشجویی


نوشته شده در هفتم دی ماه ۱۴۰۰


به اطلاع می رساند

با توجه به تصمیم هیأت رئیسه موسسه و با توجه شرایط ورود سویه جدید ویروس کرونا به کشور، امتحانات پایان‌ترم نیم‌سال ۱۴۰۰۱ برای دانشجویان مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی‌ ارشد به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار خواهد شد.

نحوه برگزاری امتحانات آنلاین در وب سایت موسسه در قسمت آموزش آنلاین قرار داده شده است
و از لینک زیر نیز قابل دسترس است

نحوه برگزاری آزمون ها در سامانه امتحانات

نوشته شده در ششم دی ماه ۱۴۰۰


به اطلاع می رساند
کلیه بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی می توانند به صورت غیر حضوری جهت دریافت گواهی اشتغال به تحصیل فرزندان ذکور خود از تامین اجتماعی اقدام نمایند.
این افراد می بایست برای احراز غیر حضوری اشتغال به تحصیل فرزندان پسر بالای ۱۹ سال خود از طریق سامانه استعلام مدرک تحصیلی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کد رهگیری دریافت و سپس از طریق سامانه خدمات اینترنتی سازمان تامین اجتماعی اقدام نمایند

جهت دریافت اشتغال به تحصیل آنلاین کلیک کنید

نوشته شده در ششم آبان ۱۴۰۰


به اطلاع می رساند
ثبت نام وام دانشجویی با بازگشایی پورتال امکان ثبت نام از امروز چهارم آبان ماه فعال گردید و تا بیستم آذر ماه سال جاری فرآیند ثبت نام ادامه خواهد یافت.

در همین راستا دکتر گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان تاکید کرد:
دانشجویان شاغل به تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلیِ دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، دولتی، پیام نور، علمی کاربردی، غیر انتفاعی و غیردولتی و آزاد اسلامی می توانند پس از مطالعه ی شرایط و ضوابط دریافت وام ها در آیین نامه پرداخت و بازپرداخت وام های دانشجویی، جهت ثبت درخواست خود از طریق پورتال دانشجویی صندوق رفاه اقدام نمایند.

دکتر گنجی درباره نحوه بازپرداخت وام‌های دانشجویی در شرایط کرونا خاطرنشان ساخت:
دانشجویان مشغول به تحصیل در دوره شیوع بیماری کرونا و دانش آموختگانی که در دوره ی این بیماری به زمان تعیین وضعیت بدهیِ تسهیلات دریافتی از صندوق رفاه دانشجویان رسیده و دفترچه اقساط دریافت ننموده باشند امکان اضافه شدن دو نیم سال تحصیلی به سنوات مجاز تعیین وضعیت بدهی برای ایشان لحاظ خواهد شد.

۱- نحوه ثبت نام در پورتال
۲- دستورالعمل نحوه ورود به پورتال دانشجویی
۳-شرایط ضمانت
۴-فرم سند تعهدنامه دانشجویی

نوشته شده در چهارم آبان ۱۴۰۰


به اطلاع می رساند
کلاس درس آمار استنباطی استاد نیره شکری نژاد تا پایان ترم در روز های یکشنبه ساعت ۱۶:۳۰ برگزار می گردد

نوشته شده در بیست و ششم مهر ماه ۱۴۰۰


به اطلاع می رساند

با پیگیری‌های صورت گرفته از مراجع مربوطه، تعرفه اینترنت مصرفی کاربران اسکای‌روم به صورت داخلی و نیم‌بها محاسبه می‌شود.

برای بهره‌مند شدن از این تعرفه، لازم است از IP ایران استفاده و فیلترشکن و VPN خود را غیرفعال نمایید.
این تعرفه هم برای شرکت کنندگان و هم برای برگزارکنندگان رویدادها اعمال میگردد.

نوشته شده در ششم مهر ماه ۱۴۰۰


به اطلاع می رساند
دانشجویانی که درس تربیت بدنی در این ترم اخذ نموده اند، برگزاری کلاس از دهم مهر ماه و در گروه واتس اپ خواهد بود.
دسترسی به گروه از لینک زیر امکان پذیر است

شرکت در کلاس تربیت بدنی آقایان

شرکت در کلاس تربیت بدنی خانم ها

نوشته شده در ششم مهر ماه ۱۴۰۰


به اطلاع می رساند
تقویم آموزشی “نیمسال اول ۱۴۰۰” از لینک زیر قابل دریافت است
لطفا با توجه به تاریخ های مندرج در تقویم نسبت به انتخاب واحد اقدام نمایید

انتخاب واحد به صورت آنلاین و از طریق سامانه آموزش انجام‌ خواهد شد لذا با توجه به شرایط موجود ناشی از ویروس کرونا، از مراجعه حضوری به موسسه اکیدا خودداری نمایید.

ورود به صفحه انتخاب واحد

نوشته شده در یکم شهریور ماه ۱۴۰۰


به اطلاع می رساند
دانشجویانی که نیاز به اخذ مجوز ادامه تحصیل (دو ترم – چهار ترم مشروطی)، تمدید سنوات، معرفی با استاد را دارند
حداکثر تا تاریخ “چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۶/۰۳” به صورت حضوری به واحد آموزش مراجعه نمایند
این اطلاعیه تمامی مقاطع را شامل می شود.
(کاردانی-کارشناسی-کارشناسی ارشد)

نوشته شده در سی و یکم مرداد ماه ۱۴۰۰


به اطلاع می رساند

کارت ورود به جلسه امتحان از تاریخ “شنبه ۱۴۰۰/۰۵/۳۰” بر روی پورتال دانشجویی قرار گرفته است.

با توجه به تغییر ساعت و تاریخ امتحانات حتماً کارت ورود به جلسه خود را دریافت و مطابق آن در جلسه امتحانی خود شرکت نمایید (تاریخ و ساعات مندرج در تاییدیه انتخاب واحد و لیست دروس ارائه شده صرفا معتبر نمی باشد)

امتحانات به صورت آنلاین و از طریق سامانه امتحانات از طریق وب سایت موسسه‌انجام‌ خواهد شد.

برگزاری امتحان مجدد طبق روال ترم‌ گذشته نبوده و دانشجویانی که به هر دلیل نتوانند در آزمون آنلاین شرکت نمایند لازم است درخواست خود را به واحد آموزش تحویل داده و در صورت تایید شورای موسسه و طبق مقررات تصمیمی در این خصوص اتخاذ خواهد شد.

دریافت کارت امتحان منوط به تسویه حساب مالی می باشد، تسویه حساب مالی فقط به صورت آنلاین و از طریق وب سایت موسسه انجام می پذیرد لذا از مراجعه حضوری جهت پرداخت شهریه خودداری نمایید.

عواقب عدم رعایت هر یک از نکات فوق بر عهده دانشجو می باشد، در صورت وجود هرگونه سوال و ابهام می توانید با واحد آموزش تماس حاصل فرمایید.

ورود به صفحه نحوه برگزاری امتحانات

نوشته شده در سی ام مرداد ماه ۱۴۰۰


به اطلاع می رساند

به اطلاع دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد می رساند
دانشجویانی که تاکنون تا نیمسال ششم تحصیل خود دفاع نکرده اند جهت تمدید سنوات نیمسال هفتم نیاز به رای کمیسیون دارند
جهت ارجاع به کمیسیون حداکثر تا روز یکشنبه ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ به واحد تحصیلات تکمیلی مراجعه نمایند

نوشته شده در بیستم مردادماه


به اطلاع می رساند
به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام در رشته‌هایی که پذیرش آنها در دوره‌های‌ کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ صرفاً براساس سوابق تحصیلی «معدل کل دوره کاردانی» صورت می‌گیرد، می‌رساند در صورتی که در زمان مقرر (از تاریخ ۲۳/۰۳/۱۴۰۰ لغایت ۱۴۰۰/۰۴/۰۴) موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، می‌توانند برای پذیرش در این رشته‌ها از روز سه‌شنبه مورخ ۱۹/۰۵/۱۴۰۰ تا روز جمعه مورخ ۲۲/۰۵/۱۴۰۰ به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اصلاحات مربوط به آن (موضوع اطلاعیه های مورخ ۳۰/۰۳/۱۴۰۰ و ۱۴/۰۴/۰۲۰۰ که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش در دسترس است)، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در پذیرش این رشته‌ها اقدام نمایند. 
دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس می‌باشد.

ورود به صفحه ثبت نام

نوشته شده در هجدهم مردادماه


به اطلاع می رساند
به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام در رشته‌هایی که پذیرش آنها در دوره‌های‌ کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ صرفاً براساس سوابق تحصیلی «معدل کل دوره کاردانی» صورت می‌گیرد، می‌رساند در صورتی که در زمان مقرر (از تاریخ ۲۳/۰۳/۱۴۰۰ لغایت ۱۴۰۰/۰۴/۰۴) موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، می‌توانند برای پذیرش در این رشته‌ها از روز سه‌شنبه مورخ ۱۹/۰۵/۱۴۰۰ تا روز جمعه مورخ ۲۲/۰۵/۱۴۰۰ به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اصلاحات مربوط به آن (موضوع اطلاعیه های مورخ ۳۰/۰۳/۱۴۰۰ و ۱۴/۰۴/۰۲۰۰ که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش در دسترس است)، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در پذیرش این رشته‌ها اقدام نمایند. 
دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس می‌باشد.

ورود به صفحه ثبت نام

نوشته شده در هجدهم مردادماه


به اطلاع می رساند
به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام در رشته‌هایی که پذیرش آنها در آزمون سراسری مهر ماه سال ۱۴۰۰ صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی یا کل دیپلم) صورت می گیرد، می‌رساند ثبت‌نام و انتخاب رشته برای گزینش در این رشته‌ها از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان از روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ آغاز و در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ پایان می‌پذیرد.


ورود به صفحه ثبت نام

نوشته شده در دهم مردادماه


به اطلاع می رساند
تقویم آموزشی “نیمسال تابستان ۱۴۰۰” از لینک زیر قابل دریافت است
لطفا با توجه به تاریخ های مندرج در تقویم نسبت به انتخاب واحد اقدام نمایید

انتخاب واحد به صورت آنلاین و از طریق سامانه آموزش انجام‌ خواهد شد لذا با توجه به شرایط موجود ناشی از ویروس کرونا، از مراجعه حضوری به موسسه اکیدا خودداری نمایید.

با توجه به شرایط و دستور العمل وزارت علوم و ستاد ملی مبارزه با کرونا، کلاس ها به صورت مجازی و مطابق نیمسال گذشته در پلتفرم اسکای روم برگزاری خواهد شد.

دانلود تقویم آموزشی نیمسال تابستان ۱۴۰۰

نکات مهم:

جهت فعال شدن سیستم انتخاب واحد ضروری است دانشجو شهریه خود را پرداخت نماید. جهت اطلاع از  مبلغ شهریه هر رشته و نحوه پرداخت آن به سامانه آموزش قسمت  امور مالی در پروفایل شخصی خود مراجعه نمایید.

تمامی عواقب ناشی از عدم انتخاب واحد در زمان­های مذکور بر عهده دانشجو می ­باشد.

پس از انتخاب واحد حتماً از تاییدیه انتخاب واحد خود پرینت گرفته و از برنامه کلاسی خود آگاه باشید.

دانشجویانی که ۲ و یا ۳ ترم مشروط می­باشند جهت مشخص شدن وضعیت تحصیلی آنها به کارشناس رشته خود مراجعه نمایند.

کلیه کلاس ها از تاریخ “دوم مرداد ماه” آغاز خواهند شد

آموزش های لازم‌ جهت انتخاب واحد از لینک زیر قابل دریافت است:

دریافت فایل آموزشی انتخاب واحد
دریافت فایل آموزشی پرداخت شهریه

نوشته شده در سی تیر ماه ۱۴۰۰


به اطلاع می رساند

کارت ورود به جلسه امتحان از تاریخ “شنبه ۱۴۰۰/۰۳/۰۸” بر روی پورتال دانشجویی قرار گرفته است.

با توجه به تغییر ساعت و تاریخ امتحانات حتماً کارت ورود به جلسه خود را دریافت و مطابق آن در جلسه امتحانی خود شرکت نمایید (تاریخ و ساعات مندرج در تاییدیه انتخاب واحد و لیست دروس ارائه شده صرفا معتبر نمی باشد)

امتحانات به صورت آنلاین و از طریق سامانه امتحانات از طریق وب سایت موسسه‌انجام‌ خواهد شد.(نحوه‌ برگزاری متعاقبا اطلاع رسانی‌خواهد شد)

برگزاری امتحان مجدد طبق روال ترم‌ گذشته نبوده و دانشجویانی که به هر دلیل نتوانند در آزمون آنلاین شرکت نمایند لازم است درخواست خود را به واحد آموزش تحویل داده و در صورت تایید شورای موسسه و طبق مقررات تصمیمی در این خصوص اتخاذ خواهد شد.

دریافت کارت امتحان منوط به تسویه حساب مالی می باشد، تسویه حساب مالی فقط به صورت آنلاین و از طریق وب سایت موسسه انجام می پذیرد لذا از مراجعه حضوری جهت پرداخت شهریه خودداری نمایید.

عواقب عدم رعایت هر یک از نکات فوق بر عهده دانشجو می باشد، در صورت وجود هرگونه سوال و ابهام می توانید با واحد آموزش تماس حاصل فرمایید.

نوشته شده در چهارم خرداد ماه ۱۴۰۰


تاریخ‌های برگزاری آزمونهای نیمه اول سال ۱۴۰۰


نام آزمونتاریخ برگزاری
سراسریچهارشنبه ۹/۴/۱۴۰۰، پنجشنبه ۱۰/۴/۱۴۰۰، جمعه ۱۱/۴/۱۴۰۰ و شنبه ۱۲/۴/۱۴۰۰
المپیاد دانشجویی غیرمتمرکز (دوره ۲۶) کارشناسی ارشدجمعه ۱/۵/۱۴۰۰
کارشناسی ارشد ناپیوستهچهارشنبه ۶/۵/۱۴۰۰، پنجشنبه ۷/۵/۱۴۰۰، جمعه ۸/۵/۱۴۰۰
کاردانی نظام جدید (دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات غیرانتفاعی)جمعه ۲۲/۵/۱۴۰۰
کاردانی به کارشناسی ناپیوستهجمعه ۲۲/۵/۱۴۰۰

نوشته شده در یکم خرداد ماه ۱۴۰۰


به اطلاع می رساند


پیک سنجش سی ام فروردین ماه از لینک زیر قابل دریافت است

دانلود


به اطلاع می رساند


کلاس درس “آمار توصیفی” استاد “فریبا محسن زاده” طبق برنامه در روز های یکشنبه ساعت ۱۴.۳۰ تشکیل می گردد

نوشته شده در هجدهم اسفندماه ۱۳۹۹


به اطلاع می رساند


کلاس درس “آمار استنباطی” و “آمار و‌کاربرد آن در مدیریت” استاد “فریبا محسن زاده” از روز دوشنبه به روز شنبه ساعت ۸.۳۰ صبح تغییر پیدا کرده است
علاوه بر اسکای روم، دسترسی به گروه واتس اپ نیز از طریق لینک زیر امکان پذیر است

ورود به کلاس

نوشته شده در دوازدهم اسفندماه ۱۳۹۹


به اطلاع می رساند

کلاس درس “آمار و کاربرد آن در مدیریت” استاد “فریبا محسن زاده” از روز دوشنبه ساعت ۱۶ به روز شنبه ساعت ۸.۳۰ صبح تغییر پیدا کرده است

نوشته شده در دهم اسفندماه ۱۳۹۹


به اطلاع می رساند

کلاس درس “آمار استنباطی” استاد “فریبا محسن زاده” از روز دوشنبه ساعت ۱۰صبح به روز شنبه ساعت ۸.۳۰ صبح تغییر پیدا کرده است

نوشته شده در دهم اسفندماه ۱۳۹۹


به اطلاع می رساند
دانشجویانی که درس تربیت بدنی در این ترم اخذ نموده اند، برگزاری کلاس از هفته آینده و در گروه واتس اپ خواهد بود
دسترسی به گروه از لینک زیر امکان پذیر است

شرکت در کلاس تربیت بدنی آقایان

شرکت در کلاس تربیت بدنی خانم ها

نوشته شده در سوم اسفند ماه ۱۳۹۹


به اطلاع می رساند


دانشجویانی که به هر دلیل در “آزمون پایان ترم” شرکت ننموده اند، می توانند یک درس را با استفاده از تبصره حذف پزشکی، حذف نمایند
جهت حذف درس پس از دریافت و تکمیل فرم مربوطه از وب سایت ، فرم را در اسرع وقت به کارشناس رشته تحویل دهید

نوشته شده در سوم اسفند ماه ۱۳۹۹


به اطلاع می رساند

دانشجویان ورودی “مهرماه ۹۸” مقطع “کارشناسی ناپیوسته” رشته “مدیریت بازرگانی” [مرتبط و غیر مرتبط] که در نیمسال جاری فارغ التحصیل می شوند
جهت تکمیل و رفع نواقص پرونده و اخذ واحد های باقی مانده در اسرع وقت با خانم چراغی تماس بگیرند
۰۸۱-۳۴۴۲۲۱۲۴ داخلی ۱۲۳
کلیه عواقب عدم همکاری با موسسه برعهده شخص دانشجو می باشد

نوشته شده در یکم اسفند ماه ۱۳۹۹


به اطلاع می رساند
انتخاب واحد “کلیه ورودی ها،رشته ها و مقاطع” تا روز دوشنبه “۱۳۹۹/۱۲/۰۴” تمدید شد

نوشته شده در یکم اسفند ماه ۱۳۹۹


به اطلاع می رساند
جهت دریافت وام تحصیلی در نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۳۹۹ با مراجعه به وب سایت موسسه -قسمت سامانه صندوق رفاه دانشجویی- می توانید اقدام به ثبت درخواست وام نمایید.
لازم به ذکر است ثبت درخواست وام فقط از طریق پورتال صندوق رفاه انجام خواهد شد و نیازی به مراجعه حضوری به موسسه نمی باشد .
زمان ثبت درخواست تا تاریخ “جمعه ۸ اسفند ماه ۱۳۹۹” می باشد.

نوشته شده در بیست وچهارم بهمن ماه ۱۳۹۹


به اطلاع می رساند
تقویم آموزشی “نیمسال دوم ۱۳۹۹” از لینک زیر قابل دریافت است
لطفا با توجه به تاریخ های مندرج در تقویم نسبت به انتخاب واحد اقدام نمایید

انتخاب واحد به صورت آنلاین و از طریق سامانه آموزش انجام‌ خواهد شد لذا با توجه به شرایط موجود ناشی از ویروس کرونا، از مراجعه حضوری به موسسه اکیدا خودداری نمایید.

با توجه به شرایط و دستور العمل وزارت علوم و ستاد ملی مبارزه با کرونا، کلاس ها به صورت مجازی و مطابق نیمسال گذشته در پلتفرم اسکای روم برگزاری خواهد شد.

دانلود تقویم آموزشی نیمسال دوم ۱۳۹۹

نکات مهم:

جهت فعال شدن سیستم انتخاب واحد ضروری است دانشجو شهریه خود را پرداخت نماید. جهت اطلاع از  مبلغ شهریه هر رشته و نحوه پرداخت آن به سامانه  امور مالی موسسه در پروفایل شخصی خود مراجعه نمایید.

تمامی عواقب ناشی از عدم انتخاب واحد در زمان­های مذکور بر عهده دانشجو می ­باشد.

پس از انتخاب واحد حتماً از تاییدیه انتخاب واحد خود پرینت گرفته و از برنامه کلاسی خود آگاه باشید.

دانشجویانی که ۲ و یا ۳ ترم مشروط می­باشند جهت مشخص شدن وضعیت تحصیلی آنها به کارشناس رشته خود مراجعه نمایند.

کلیه کلاس ها از تاریخ دوم اسفند ماه آغاز خواهند شد

آموزش های لازم‌ جهت انتخاب واحد از لینک زیر قابل دریافت است:

دریافت فایل آموزشی انتخاب واحد
دریافت فایل آموزشی پرداخت شهریه

نوشته شده در هجدهم بهمن ماه ۱۳۹۹


به اطلاع می رساند


کارت ورود به جلسه امتحان از تاریخ شنبه ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ بر روی پورتال دانشجویی قرار می گیرد.

با توجه به تغییر ساعت و تاریخ امتحانات حتماً کارت ورود به جلسه خود را دریافت و مطابق آن در جلسه امتحانی خود شرکت نمایید (تاریخ و ساعات مندرج در تاییدیه انتخاب واحد و لیست دروس ارائه شده صرفا معتبر نمی باشد)

امتحانات به صورت آنلاین و از طریق سامانه امتحانات از طریق وب سایت موسسه‌انجام‌ خواهد شد (نحوه‌ برگزاری متعاقبا اطلاع رسانی‌خواهد شد)

برگزاری امتحان مجدد طبق روال ترم‌ گذشته نبوده و دانشجویانی که به هر دلیل نتوانستند در آزمون آنلاین شرکت نمایند لازم است درخواست خود را به واحد آموزش تحویل داده و در صورت تایید شورای موسسه می‌توانند در آزمون شرکت نمایند

دریافت کارت امتحان منوط به تسویه حساب مالی می باشد، تسویه حساب مالی فقط به صورت آنلاین و از طریق وب سایت موسسه انجام می پذیرد لذا از مراجعه حضوری جهت پرداخت شهریه خودداری نمایید

نوشته شده در دهم دی ماه ۱۳۹۹


مطالب قدیمی تر