به اطلاع می رساند

انجام امور فارغ التحصیلی فقط در روز های شنبه و یکشنبه هر هفته و با هماهنگی‌ قبلی با کارشناس رشته انجام خواهد شد
لازم به ذکر است صدور گواهی موقت و اصل دانشنامه در روزهای چهارشنبه هر هفته انجام خواهد شد


به اطلاع می رساند

اعلام نتایج آرمون سراسری

به اطلاع همه متقاضیان آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ می‌رساند که نتیجه اولیه آزمون به صورت کارنامه تهیه و بر روی درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به آدرس: www.sanjesh.org قرار گرفته است.


به اطلاع می رساند

پیام تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

آغاز سال تحصیلی جدید را به همه دانشجویان شادباش می‌گوییم و امیدواریم با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در شرایط مهم کنونی که کشور عزیزمان در آن به سر می‌برد همه‌ی ما بتوانیم با عنایت خداوند متعال و با پذیرش مسئولیت، محیطی آرام و سرشار از سلامتی و با نشاط را برای فعالیت علمی و فرهنگی فراهم آوریم.
لذا به اطلاع می رسانیم
شروع سال تحصیلی جدید با یک هفته تاخیر از روز شنبه مورخ ۵ مهر ماه ۱۳۹۹ خواهد بود
با توجه به شرایط موجود و به دستور وزارت علوم تحقیقات و فناوری و ستاد ملی مبارزه با کرونا، امکان برگزاری کلاس ها به صورت حضوری میسر نمی باشد و طبق برنامه ریزی های انجام شده به صورت مجازی و از طریق پنل اسکای روم (Skyroom) برگزار خواهد شد.

جزییات نحوه برگزاری و استفاده از پنل اسکای روم، در اطلاعیه های بعدی اعلام خواهد شد.

جهت دریافت اطلاعیه ها و اخبار می توانید از طریق وب سایت، کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید


به اطلاع می رساند

سامانه کارنامه سلامت برای دانشجویان کلیه مقاطع از تاریخ ۱۵ شهریور تا ۱۵ آبان ماه در دسترس می باشد. دانشجویان عزیز جهت تکمیل کارنامه سلامت می توانند به لینک زیر مراجعه نمایند.

لطفا پس از تکمیل کارنامه سلامت رسید آن را پرینت گرفته و جهت تأیید به مرکز مشاوره مراجعه نمایید. پس از تأیید مرکز مشاوره، رسید دریافتی را جهت تکمیل فرایند ثبت نام، به اداره آموزش موسسه تحویل نمایید

https://portal.saorg.ir/mentalhealth/


به اطلاع می رساند

به اطلاع همه متقاضیان آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ می‌رساند، برای مشاهده نتایج اولیه آزمون خود می‌توانند به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org  مراجعه نمایند. برای دسترسی به نتیجه آزمون خود لازم است شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین مشخصات شناسنامه‌ای (نام‌خانوادگی و نام، شماره شناسنامه و تاریخ تولد) و یا اطلاعات کارت اعتباری خود را وارد نمایند. 


به اطلاع می رساند

کلیه فعالیت های بخش اداری موسسه از تاریخ دوشنبه ۱۰ شهریور تا پایان هفته تعطیل می باشد


به اطلاع می رساند

ساعات کاری کادر اداری موسسه از تاریخ ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ تا اطلاع ثانوی از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ می باشد


به اطلاع دانشجویان می رساند

جهت انجام‌ امور فارغ التحصیلی می توانید از تاریخ ۱۳۹۹/۰۶/۱۵ به بعد و با هماهنگی‌ قبلی با واحد آموزش به موسسه مراجعه کنید
لازم‌ ذکر است قبل از این تاریخ به هیچ‌ پرونده ای رسیدگی نخواهد شد

از مراجعه کنندگان خواهشمندیم با توجه به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا، از ورود به موسسه بدون دستکش و‌ ماسک خودداری نمایند


ثبت نام در مقطع کاردانی

اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور در رابطه با ثبت نام و انتخاب رشته سری دوم و اعلام رشته محل‌های جدید و اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۳۹۹

 پیرو اطلاعیه‌های‌ مورخ ۹۹/۰۳/۱۱ و ۹۹/۰۳/۱۸ در خصوص ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۳۹۹ و انتشار دفترچه راهنمای آزمون مذکور در تاریخ ۹۹/۰۳/۱۱، ضمن اعلام اصلاحات و رشته محل‌های جدید علاوه بر رشته‌های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون مذکور بدین‌وسیله به اطلاع متقاضیان آزمون فوق که در بازه زمانی تعیین شده (از تاریخ ۹۹/۰۳/۱۱ لغایت ۹۹/۰۳/۲۱) نتوانسته‌اند نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند، می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر و مساعدت، امکان مجددی برای ثبت‌نام‌ در آزمون‌ مذکور از روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۴/۱۸ تا پایان روز یکشنبه مورخ ۹۹/۰۴/۲۲ در نظر گرفته شده است. بر این اساس، داوطلبان می‌توانند منحصراً از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی  www.sanjesh.org  و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و همچنین اصلاحات اعلام شده در این اطلاعیه نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام نمایند. 

ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل و کد رهگیری ثبت‌نام دریافت نموده‌اند نیز می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام نمایند. 


ثبت نام در مقطع کاردانی به کارشناسی

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در باره تمدید ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در رشته های پذیرش براساس سوابق تحصیلی «معدل کل دوره کاردانی» دوره های‌ کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹

 به اطلاع داوطلبان متقاضی ثبت‌نام منحصراً در رشته‌هایی که پذیرش آنها در دوره‌های‌ کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹ صرفاً براساس سوابق تحصیلی «معدل کل دوره کاردانی» صورت می‌گیرد، می‌رساند در صورتی که در زمان مقرر (از تاریخ ۹۹/۰۲/۱۷ تا ۹۹/۰۲/۲۷ و مرحله دوم ثبت نام از تاریخ ۹۹/۰۳/۲۵ تا ۹۹/۰۴/۰۴ ) موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، می‌توانند برای پذیرش در این رشته‌ها از روز دوشنبه مورخ ۹۹/۰۶/۱۰ تا روز جمعه مورخ ۹۹/۰۶/۱۴ به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اصلاحات مربوط به آن (موضوع اطلاعیه های مورخ ۹۹/۰۲/۲۳ و ۹۹/۰۳/۲۵) که از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در دسترس است، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در پذیرش این رشته‌ها اقدام نمایند


برنامه زمانی آزمونهای ورودی

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص برنامه زمانی آزمونهای ورودی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در سال ۱۳۹۹

پیرو انتشار جداول حاوی برنامه زمانی و تاریخ ثبت نام و برگزاری آزمونهای سراسری این سازمان در تاریخ های ۹۸/۰۷/۲۳ و ۹۸/۱۲/۲۵ به اطلاع کلیه متقاضیان آزمونهای سراسری سال ۱۳۹۹ می رساند به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبان عزیز، و همچنین براساس جلسه مورخ ۹۹/۰۲/۱۴ ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، ابلاغیه مورخ ۹۹/۰۴/۲۳ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جلسه مورخ ۹۹/۰۵/۰۴ ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، روزهای برگزاری آزمونهای کارشناسی ارشد ناپیوسته و سراسری افزایش پیدا نموده و تاریخ برگزاری آزمونهای سراسری سال ۱۳۹۹ این سازمان به شرح جدول زیر مورد تصویب قرار گرفت.

لذا داوطلبان لازم است با توجه به تاریخ های اعلام شده و همچنین مندرجات اطلاعیه هایی که متعاقباً برای هر آزمون از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر می گردد اقدام لازم را بعمل آورند.

نام آزمونتاریخ برگزاری
دکتری (ph.D)پنجشنبه ۹۹/۰۵/۰۹
کارشناسی ارشد ناپیوستهپنجشنبه ۹۹/۰۵/۱۶ ، جمعه ۹۹/۰۵/۱۷ و شنبه ۹۹/۰۵/۱۸
سراسریچهارشنبه ۹۹/۰۵/۲۹ ، پنجشنبه ۹۹/۰۵/۳۰ ، جمعه ۹۹/۰۵/۳۱ و شنبه ۹۹/۰۶/۰۱
فنی و حرفه ایجمعه ۹۹/۰۶/۱۴
کارشناسی ناپیوستهجمعه ۹۹/۰۶/۱۴