یه اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در پذیرش مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۱ می‌رساند که ثبت‌نام و انتخاب رشته از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ آغاز و تا روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ ادامه خواهد یافت. داوطلبانی که دارای شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته هستند می‌توانند در پذیرش این مرحله ثبت‌نام نمایند. دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس می‌باشد.

ضمناً به اطلاع داوطلبان رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی می‌رساند که لازم است برای پذیرش در رشته‌های با آزمون این دانشگاه در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نام نمایند. زمان انتخاب رشته برای رشته محلهای با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی متعاقباً از سوی این دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد. آن دسته از داوطلبانی که علاقمند به پذیرش در رشته های پذیرش با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) دانشگاه آزاد اسلامی هستند لازم است برای اطلاع از جزئیات از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ به درگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه مذکور مراجعه نمایند.


ضمنا جهت اطلاع از شرایط ثبت نام،مبالغ شهریه،نحوه‌ برگزاری کلاس ها و … می توانید با کارشناسان موسسه تماس بگیرید

۰۸۱۳۴۴۲۲۱۲۳ / ۰۸۱۳۴۴۲۲۱۲۴ / ۰۸۱۳۴۴۲۲۱۲۵


تلفن های داخلی واحد ثبت نام:
۱۱۲ خانم مرادخانی / ۱۱۶ خانم سلمانی / ۱۱۹ خانم غلامی/۱۲۳ خانم چراغی/۱۱۵ خانم جباری


دفترچه راهنمای ثبت نام

لینک ثبت نام و انتخاب رشته

رشته های تحصیلی موسسه آموزش عالی گنجنامه


شرایط ثبت‌نام‌:

علاقه‌مندان به تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته می‌بایست ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غیرایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه، در صورتی که دارای شرایط مذکور باشند، می‌توانند منحصراً در یک مجموعه ثبت‌نامی (طبق ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون) متقاضی شوند. لازم به توضیح است که پذیرش در برخی از رشته های امتحانی مذکور بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی (معدل کل مقطع کاردانی) صورت خواهد پذیرفت. (دانشجویانی که در شهریور و یا بهمن ماه سال ۱۴۰۱ فارغ التحصیل خواهند شد، لازم است میانگین واحدهای گذرانده تا پایان نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ (۱۴۰۰/۱۱/۳۰) را در تقاضانامه ثبت‌نامی درج کنند). 

تذکر مهم ۱: آن دسته از دانشجویان سال آخر، که تا زمان توزیع اینترنتی کارت شرکت در آزمون (از تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ تا ۱۴۰۱/۰۶/۰۳)  موفق به دریافت مدرک فارغ التحصیلی در مقطع کاردانی می شوند، لازم است نسبت به درج معدل فارغ التحصیلی خود در تاریخ مقرر، در قسمت مربوط به ویرایش اطلاعات در کارت ورود به جلسه، درگاه اطلاع رسانی این سازمان اقدام کنند.

تذکر مهم ۲: متقاضیان رشته های امتحانی که پذیرش آنها با سوابق تحصیلی (معدل کاردانی) انجام می شود لازم است در درج معدل خود دقت کافی را بعمل آورند. هر گونه مغایرت معدل و یا اعلام معدل اشتباه در صورتی که در ردیف قبولین قرار گرفته باشند منجر به لغو قبولی خواهد شد.

همه داوطلبان، اعم از اینکه پذیرش در رشته امتحانی آنان با آزمون یا براساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) باشد، لازم است که مطابق ضوابط دفترچه راهنما و توضیحات این اطلاعیه در آزمون مذکور ثبت‌نام و انتخاب رشته نمایند. در صورت عدم ثبت‌نام در تاریخ مقرر، پذیرش داوطلب پس از پایان مهلت تعیین شده امکان‌پذیر نخواهد بود.


برای ثبت‌نام‌ در این آزمون می بایست اقدام های زیر انجام گیرد: 

۱- ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور‌ به نشانی: www.sanjesh.org در زمان مقرر (۱۴۰۱/۰۳/۲۹ لغایت ۱۴۰۱/۰۴/۰۵). 

۲- مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته.

۳- آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت‌نام.

۴- خرید کارت اعتباری ثبت نام به مبلغ ۹۴۵.۰۰۰ (نهصد و چهل و پنج هزار) ریال از سامانه خرید کارت اعتباری درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان. 

۵- پرداخت هزینه خدمات ارسال پیام کوتاه به داوطلبان به مبلغ ۱۲.۰۰۰ (دوازده هزار) ریال.

یادآوری ۱: چنانچه علاقه مند به شرکت در گزینش رشته های تحصیلی موسسات آموزش عالی غیر دولتی- غیرانتفاعی باشید، لازم است که علاوه بر پرداخت مبلغ ثبت‌نام، نسبت به پرداخت مبلغ ۲۰۰.۰۰۰ (دویست هزار) ریال دیگر نیز برای دوره‌های مذکور به صورت اینترنتی اقدام نمایید.

دستورالعمل و نحوه تکمیل تقاضانامه ثبت نام اینترنتی:

به داوطلبان توصیه می شود که مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته، ابتدا فرم پیش‌نویس تقاضانامه مندرج در انتهای دفترچه مذکور را تکمیل نموده و سپس بر اساس فرم پیش نویس با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان اطلاعات لازم را براساس بندهای برنامه نرم افزاری ثبت نام وارد نمایند. راهنمای جامع نحوه تکمیل فرم در برنامه نرم افزاری ثبت نام اینترنتی موجود است و داوطلبان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به این راهنما مراجعه نمایند. 

ضمناً داوطلبان لازم است در درج اطلاعات ثبت‌نامی و انتخاب رشته دقت نمایند. در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در موارد قید شده در تقاضانامه ثبت نام با مدارک داوطلب در صورت پذیرفته شدن، مطابق مقررات و ضوابط رفتار خواهد شد.

یادآوری۲: چنانچه داوطلب در مرحله ثبت‌نام اطلاعات اشتباه ارائه نماید و یا در ارسال عکس خود مرتکب اشتباه شود (اعم از اینکه سهواً و یا عمداً باشد) به عنوان متخلف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

زمان برگزاری، توزیع کارت اینترنتی و محل آزمون:

براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۱ (برای آن دسته از مجموعه های ثبت نامی که پذیرش آنها با آزمون است) در روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ برگزار خواهد شدداوطلبان لازم است از روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ لغایت روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان نسبت به تهیه پرینت کارت و راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند. محل آزمون داوطلبان براساس استان و شهرستان حوزه امتحانی مندرج در بند ۳۱ تقاضانامه تعیین می‌گردد. لذا مقتضی است داوطلبان با مراجعه به دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته و درج کد مربوط به استان و شهر تعیین شده در تقاضانامه ثبت‌نام اقدام نمایند.

زمان انتخاب کد رشته محل های انتخابی:

براساس برنامه زمانی، همزمان با ثبت‌نام برای شرکت در این مرحله، داوطلبان مجموعه ثبت‌نامی پذیرش با آزمون و پذیرش با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) لازم است که با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان و مطالعه شرایط و ضوابط هر یک از کدرشته‌های انتخابی، نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های خود اقدام نمایند.

توصیه‌های‌ مهم‌:

۱- داوطلبان مفاد دفترچه راهنما را به دقت مطالعه نمایند.

۲- در انتخاب کد مجموعه ثبت نامی و همچنین شهرستان محل حوزه امتحانی خود (برای رشته پذیرش با آزمون) دقت لازم را بعمل آورند، پس از دریافت کد پیگیری و پایان مهلت ‌ثبت‌نام، داوطلب برای اصلاح موارد فوق با مشکل مواجه خواهد شد.

۳- توصیه‌ می‌شود داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه و دریافت کد پیگیری، یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و نزد خود نگهداری نمایند.