به اطلاع می رساند

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مفتخر است به منظور ایفای مسئولیت اجتماعی خود برای حمایت از آموزش مجازی در شرایط شیوع بیماری کرونا، بسته‌­های هدیه اینترنت رایگان را در اختیار دانشجویان و طلاب محترم قرار دهد.

در فرایند پیش­‌بینی شده، امکان فعال­سازی بسته هدیه بر روی تلفن همراه دانشجویان و طلاب یا بر روی تلفن ثابت (ADSL) وجود دارد. فقط یک بار امکان ثبت‌نام برای هر یک از متقاضیان وجود دارد. 

بسته هدیه با حجم ۳۰ گیگابایت و برای بازه زمانی شش ماهه پیش‌بینی شده و پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، در حساب کاربری مربوط به تلفن همراه یا ثابت شما منظور می­‌گردد.

ثبت نام از طریف وبسایت www.ictgifts.ir امکان پذیر است

نوشته شده در ششم مهر ماه ۱۴۰۰


به اطلاع می رساند

با پیگیری‌های صورت گرفته از مراجع مربوطه، تعرفه اینترنت مصرفی کاربران اسکای‌روم به صورت داخلی و نیم‌بها محاسبه می‌شود.

برای بهره‌مند شدن از این تعرفه، لازم است از IP ایران استفاده و فیلترشکن و VPN خود را غیرفعال نمایید.
این تعرفه هم برای شرکت کنندگان و هم برای برگزارکنندگان رویدادها اعمال میگردد.

نوشته شده در ششم مهر ماه ۱۴۰۰


به اطلاع می رساند

به اطلاع پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های مختلف تحصیلی دوره‌های روزانه،‌ نوبت‌دوم ‌(شبانه)، مراکزآموزشی دانشگاه ‌پیام‌نور، پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی، رشته‌های تحصیلی مجازی، پردیس و شهریه‌پرداز دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور(رشته‌های تحصیلی با آزمون و پذیرش صرفا براساس سوابق تحصیلی) می رساند
می توانند از طریق لینک زیر کارنامه را مشاهده نمایند.

کارنامه پذیرش آزمون سراسری و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی سال ۱۴۰۰

قابل توجه پذیرفته شدگان در مقطع کاردانـی‌ پیوسته‌ و ناپیوسته نظام‌ جدید
ضمن تبریک قبولی شما در موسسه آموزش عالی گنجنامه بدینوسیله به اطلاع می رساند جهت تکمیل ثبت نام با در دست داشتن مدارک خود از تاریخ شنبه ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ به موسسه مراجعه نمایید

ضمنا جهت اطلاع از شرایط ثبت نام،مبالغ شهریه،نحوه‌ برگزاری کلاس ها و … می توانید با کارشناسان موسسه در ارتباط باشید.

۰۸۱۳۴۴۲۲۱۲۳ / ۰۸۱۳۴۴۲۲۱۲۴ / ۰۸۱۳۴۴۲۲۱۲۵


تلفن های داخلی واحد ثبت نام:
۱۱۲ خانم مرادخانی / ۱۱۶ خانم سلمانی / ۱۱۹ خانم غلامی



مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام :
-اصل و کپی مدرک تحصیلی مقطع قبلی به همراه ریز نمرات

-اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه (۲ سری )

-اصل و کپی کارت ملی (۲ سری)

-اصل و کپی کارت پایان خدمت (مخصوص آقایان)

-۶ قطعه عکس ۴*۳

نوشته شده در یکم مهر ماه ۱۴۰۰


به اطلاع می رساند

به اطلاع متقاضیانی که‌ در آزمون‌ مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته‌ نظام‌جدید (دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای‌ و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال‌ ۱۴۰۰ (اعم از رشته های تحصیلی با آزمون و  یا رشته های تحصیلی پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی) پذیرفته‌ شده‌اند میتوانند از طریق لینک زیر کارنامه را مشاهده نمایند.

کارنامه پذیرش کاردانی به کارشناسی سال ۱۴۰۰


قابل توجه پذیرفته شدگان
ضمن تبریک قبولی شما در موسسه آموزش عالی گنجنامه بدینوسیله به اطلاع می رساند جهت تکمیل ثبت نام با در دست داشتن مدارک خود از تاریخ  سه شنبه ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ به موسسه مراجعه نمایید

ضمنا جهت اطلاع از شرایط ثبت نام،مبالغ شهریه،نحوه‌ برگزاری کلاس ها و … می توانید با کارشناسان موسسه در ارتباط باشید.

۰۸۱۳۴۴۲۲۱۲۳ / ۰۸۱۳۴۴۲۲۱۲۴ / ۰۸۱۳۴۴۲۲۱۲۵


تلفن های داخلی واحد ثبت نام:
۱۱۲ خانم مرادخانی / ۱۱۶ خانم سلمانی / ۱۱۹ خانم غلامی



مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام :
-اصل و کپی مدرک تحصیلی مقطع قبلی به همراه ریز نمرات

-اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه (۲ سری )

-اصل و کپی کارت ملی (۲ سری)

-اصل و کپی کارت پایان خدمت (مخصوص آقایان)

-۶ قطعه عکس ۴*۳

نوشته شده در پنجم مهر ماه ۱۴۰۰


به اطلاع می رساند
تقویم آموزشی “نیمسال اول ۱۴۰۰” از لینک زیر قابل دریافت است
لطفا با توجه به تاریخ های مندرج در تقویم نسبت به انتخاب واحد اقدام نمایید

انتخاب واحد به صورت آنلاین و از طریق سامانه آموزش انجام‌ خواهد شد لذا با توجه به شرایط موجود ناشی از ویروس کرونا، از مراجعه حضوری به موسسه اکیدا خودداری نمایید.

ورود به صفحه انتخاب واحد

نوشته شده در یکم شهریور ماه ۱۴۰۰


به اطلاع می رساند

با توجه به شرایط ویژه شهر همدان و به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا
کلیه فعالیت های اداری موسسه آموزش عالی گنجنامه از تاریخ دوشنبه ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ لغایت شنبه ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ تعطیل می باشد

لازم به ذکر است همواره می توانید جهت انجام امور ضروری با پشتیبانی واتس اپ در ارتباط باشید.

نوشته شده در سی و یکم مرداد ماه ۱۴۰۰


نظر به گسترش استفاده از خدمات مبتنی بر اینترنت و در نتیجه افزایش استفاده از پهنای باند کشور در نقاط مختلف و شروع هم زمان آموزش مجازی واحدها، مشکل کندی اینترنت در کشور و اختلالاتی بر روی سامانه آموزش مجازی وجود دارد. در صورت بروز هرگونه مشکل و اختلالات، از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم.


به اطلاع می رساند
شروع کلاس های نیمسال تابستان ۱۴۰۰ طبق تقویم آموزشی از فردا “یکشنبه سوم مرداد ماه” می باشد .
لازم به ذکر است با توجه به عدم برگزاری کلاس ها به صورت حضوری و به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت علوم،تحقیقات و فناوری و با برنامه ریزی های انجام شده؛ کلاس ها به صورت مجازی و از طریق پنل اسکای روم برگزار خواهد شد.
دسترسی به لینک کلاس ها همانند نیمسال گذشته از طریق “سامانه کلاس های مجازی” خواهد بود.

نحوه شرکت در کلاس های مجازی

پرسش های متدوال پلتفرم اسکای روم

آموزش جامع پلتفرم اسکای روم ویژه دانشجویان

نوشته شده در یکم مرداد ماه ۱۴۰۰


به اطلاع می رساند
تقویم آموزشی “نیمسال تابستان ۱۴۰۰” از لینک زیر قابل دریافت است
لطفا با توجه به تاریخ های مندرج در تقویم نسبت به انتخاب واحد اقدام نمایید

انتخاب واحد به صورت آنلاین و از طریق سامانه آموزش انجام‌ خواهد شد لذا با توجه به شرایط موجود ناشی از ویروس کرونا، از مراجعه حضوری به موسسه اکیدا خودداری نمایید.

با توجه به شرایط و دستور العمل وزارت علوم و ستاد ملی مبارزه با کرونا، کلاس ها به صورت مجازی و مطابق نیمسال گذشته در پلتفرم اسکای روم برگزاری خواهد شد.

دانلود تقویم آموزشی نیمسال تابستان ۱۴۰۰


نکات مهم:

جهت فعال شدن سیستم انتخاب واحد ضروری است دانشجو شهریه خود را پرداخت نماید. جهت اطلاع از  مبلغ شهریه هر رشته و نحوه پرداخت آن به سامانه آموزش قسمت  امور مالی در پروفایل شخصی خود مراجعه نمایید.

تمامی عواقب ناشی از عدم انتخاب واحد در زمان­های مذکور بر عهده دانشجو می ­باشد.

پس از انتخاب واحد حتماً از تاییدیه انتخاب واحد خود پرینت گرفته و از برنامه کلاسی خود آگاه باشید.

دانشجویانی که ۲ و یا ۳ ترم مشروط می­باشند جهت مشخص شدن وضعیت تحصیلی آنها به کارشناس رشته خود مراجعه نمایند.

کلیه کلاس ها از تاریخ “دوم مرداد ماه” آغاز خواهند شد


آموزش های لازم‌ جهت انتخاب واحد از لینک زیر قابل دریافت است:

دریافت فایل آموزشی انتخاب واحد
دریافت فایل آموزشی پرداخت شهریه

نوشته شده در بیستم تیر ماه ۱۴۰۰


به اطلاع می رساند

پیرو اطلاعیه مورخ ۱۴۰۰/۳/۱۷، به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ می‌رساند که ثبت‌نام از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۳/۲۳آغاز و تا روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۳/۳۰ ادامه خواهد یافت. متقاضیانی که دارای شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته هستند می‌توانند در آزمون مذکور ثبت‌نام نمایند. دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس می‌باشد.

ضمناً به اطلاع متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی می‌رساند که لازم است برای پذیرش در رشته های با آزمون این دانشگاه در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نام نمایند. زمان انتخاب رشته برای رشته محلهای با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی متعاقباً از سوی این دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد. آن دسته از متقاضیانی که علاقمند به پذیرش در رشته های پذیرش با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) دانشگاه آزاد اسلامی هستند لازم است از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۳/۲۳ به درگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه مذکور مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

دفترچه راهنمای ثبت نام

لینک ثبت نام و انتخاب رشته

رشته های تحصیلی موسسه آموزش عالی گنجنامه

نوشته شده در بیست و پنجم خرداد ماه ۱۴۰۰


به اطلاع می رساند

کارت ورود به جلسه امتحان از تاریخ “شنبه ۱۴۰۰/۰۳/۰۸” بر روی پورتال دانشجویی قرار گرفته است.

با توجه به تغییر ساعت و تاریخ امتحانات حتماً کارت ورود به جلسه خود را دریافت و مطابق آن در جلسه امتحانی خود شرکت نمایید (تاریخ و ساعات مندرج در تاییدیه انتخاب واحد و لیست دروس ارائه شده صرفا معتبر نمی باشد)

امتحانات به صورت آنلاین و از طریق سامانه امتحانات از طریق وب سایت موسسه‌انجام‌ خواهد شد.(نحوه‌ برگزاری متعاقبا اطلاع رسانی‌خواهد شد)

برگزاری امتحان مجدد طبق روال ترم‌ گذشته نبوده و دانشجویانی که به هر دلیل نتوانند در آزمون آنلاین شرکت نمایند لازم است درخواست خود را به واحد آموزش تحویل داده و در صورت تایید شورای موسسه و طبق مقررات تصمیمی در این خصوص اتخاذ خواهد شد.

دریافت کارت امتحان منوط به تسویه حساب مالی می باشد، تسویه حساب مالی فقط به صورت آنلاین و از طریق وب سایت موسسه انجام می پذیرد لذا از مراجعه حضوری جهت پرداخت شهریه خودداری نمایید.

عواقب عدم رعایت هر یک از نکات فوق بر عهده دانشجو می باشد، در صورت وجود هرگونه سوال و ابهام می توانید با واحد آموزش تماس حاصل فرمایید.

نوشته شده در چهارم خرداد ماه ۱۴۰۰


به اطلاع می رساند

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص تعویق زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰

به اطلاع متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ می‌رساند با توجه به تصمیم جلسه کمیته های تخصصی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ و به دلیل حاد شدن شرایط انتشار بیماری کرونا این آزمون در تاریخ های ۵ ، ۶ و ۷ خرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار نمی‌گردد.
برگزاری آزمون مذکور به تاریخ های ۶ ، ۷ و ۸ مرداد ماه ۱۴۰۰ موکول گردیده است

نوشته شده درهجدهم اردی بهشت ماه ۱۴۰۰


به اطلاع می رساند

تعطیلی فعالیت های اداری تا روز پنج شنبه دوم اردی بهشت ماه

با توجه به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و وضعیت قرمز در شهرستان همدان،کلیه فعالیت های کادر اداری موسسه آموزش عالی گنجنامه تا پایان روز پنج شنبه دوم اردی بهشت ماه تعطیل می باشد

نوشته شده دربیست و دوم فروردین ماه ۱۴۰۰


به اطلاع می رساند

با توجه به عدم برگزاری کلاس ها به صورت حضوری و به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت علوم،تحقیقات و فناوری و با برنامه ریزی های انجام شده نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به صورت مجازی و از طریق پنل اسکای روم برگزار خواهد شد

نظر به گسترش استفاده از خدمات مبتنی بر اینترنت و در نتیجه افزایش استفاده از پهنای باند کشور در نقاط مختلف و شروع هم زمان آموزش مجازی واحدها، مشکل کندی اینترنت در کشور و اختلالاتی بر روی سامانه آموزش مجازی وجود دارد. در صورت بروز هرگونه مشکل و اختلالات، از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم.

دانشجویان عزیز با مطالعه دقیق موارد زیر یه سادگی می توانند در کلاس ها و آزمون های مجازی شرکت نموده و از مزایای آن بهره مند شوند.لازم به ذکر است در صورت داشتن هرگونه مشکل در اتصال،عدم برگزاری و مشکلات از این قبیل،همواره می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید

ورود به صفحات راهنما

نوشته شده درسوم اسفند ماه ۱۳۹۹


به اطلاع می رساند
به اطلاع دانشجویان می رساند
اطلاعیه های عدم برگزاری کلاس ها در نیمسال جدید، علاوه بر کانال تلگرام در وبسایت موسسه قسمت “امور کلاس ها” نیز قابل مشاهده است
لازم به ذکر است “پشتیبانی واتس اپ” فقط در زمان آزمون های آنلاین فعال می باشد لذا جهت ارتباط با کارشناسان مربوطه همواره می توانید از طریق تماس تلفنی اقدام نمایید

نوشته شده درسوم اسفند ماه ۱۳۹۹


به اطلاع می رساند
به اطلاع می ساند
دانشجویان ورودی “مهرماه ۹۸” مقطع “کارشناسی ناپیوسته” رشته “مدیریت بازرگانی” [مرتبط و غیر مرتبط] که در نیمسال جاری فارغ التحصیل می شوند
جهت تکمیل و رفع نواقص پرونده و اخذ واحد های باقی مانده در اسرع وقت با خانم چراغی تماس بگیرند
۰۸۱-۳۴۴۲۲۱۲۴ داخلی ۱۲۳
کلیه عواقب عدم همکاری با موسسه برعهده شخص دانشجو می باشد

نوشته شده در یکم اسفند ماه ۱۳۹۹


به اطلاع می رساند
جلسه توجیهی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی با حضور دکتر قبادی، دوشنبه ۴ اسفندماه ساعت ۱۸ از طریق پلتفرم اسکای روم برگزار می گردد
دسترسی به جلسه از طریق لینک زیر امکان پذیر است

https://www.skyroom.online/ch/ganj1/msc

نوشته شده در سی ام بهمن ماه ۱۳۹۹


به اطلاع می رساند
جلسه پرسش و پاسخ در خصوص امتحانات پایان نیمسال اول ۱۳۹۹ در روز پنج شنبه ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ ساعت ۱۲ در پلتفرم اسکای روم برگزار خواهد شد
دسترسی به جلسه از لینک زیر امکان پذیر می باشد
لازم به ذکر است جهت شرکت در جلسه با حساب کاربری میهمان وارد شوید


به اطلاع می رساند
جلسه پرسش و پاسخ در خصوص امتحانات پایان نیمسال اول ۱۳۹۹ در روز پنج شنبه ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ ساعت ۱۲ در پلتفرم اسکای روم برگزار خواهد شد
دسترسی به جلسه از لینک زیر امکان پذیر می باشد
لازم به ذکر است جهت شرکت در جلسه با حساب کاربری میهمان وارد شوید

شرکت در جلسه


به اطلاع می رساند


کارت ورود به جلسه امتحان از تاریخ شنبه ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ بر روی پورتال دانشجویی قرار می گیرد.

با توجه به تغییر ساعت و تاریخ امتحانات حتماً کارت ورود به جلسه خود را دریافت و مطابق آن در جلسه امتحانی خود شرکت نمایید (تاریخ و ساعات مندرج در تاییدیه انتخاب واحد و لیست دروس ارائه شده صرفا معتبر نمی باشد)

امتحانات به صورت آنلاین و از طریق سامانه امتحانات از طریق وب سایت موسسه‌انجام‌ خواهد شد (نحوه‌ برگزاری متعاقبا اطلاع رسانی‌خواهد شد)

برگزاری امتحان مجدد طبق روال ترم‌ گذشته نبوده و دانشجویانی که به هر دلیل نتوانستند در آزمون آنلاین شرکت نمایند لازم است درخواست خود را به واحد آموزش تحویل داده و در صورت تایید شورای موسسه می‌توانند در آزمون شرکت نمایند

دریافت کارت امتحان منوط به تسویه حساب مالی می باشد، تسویه حساب مالی فقط به صورت آنلاین و از طریق وب سایت موسسه انجام می پذیرد لذا از مراجعه حضوری جهت پرداخت شهریه خودداری نمایید


به اطلاع می رساند

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ و نحوه ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی (معدل فوق دیپلم) کاردانی به کارشناسی نا پیوسته بهمن ماه سال ۱۳۹۹ دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی

براساس مصوبات بیست و چهارمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ مقرر گردید برای ظرفیتهای خالی مانده رشته‌محل‌هایی که در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹ تکمیل نگردیده، پذیرش براساس سوابق تحصیلی(معدل فوق دیپلم) برای نوبت بهمن ماه صورت گیرد.

لذا به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در این مرحله می‌رساند، ثبت‌نام و انتخاب رشته به صورت اینترنتی از روز پنج شنبه ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ آغاز و تا روز سه‌شنبه ۱۳۹۹/۱۰/۱۶ ادامه خواهد داشت. لازم به توضیح است اطلاعیه تکمیلی به همراه جداول رشته‌های تحصیلی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی همزمان با شروع ثبت‌نام از روز پنج شنبه ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.
جهت ثبت نام می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و یا به صورت حضوری به موسسه مراجعه نمایید.

نوشته شده در نهم دی ماه ۱۳۹۹


مطالب پاییز ۱۳۹۹
مطالب تابستان ۱۳۹۹
مطالب بهار ۱۳۹۹